Polityka prywatności

1. Informacje Ogólne

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazywanych przez użytkowników w związku z korzystaniem z usług świadczonych przez Iwonę Kołodziej w zakresie marketingu internetowego, prowadzenia kampanii PPC (Pay-Per-Click), szkoleń, audytów oraz konsultacji.

  • Administrator Danych Osobowych: Iwona Kołodziej
  • Adres: ul. Mieszczańska 7a/10, 55-011 Siechnice
  • Adres e-mail: hello@iwonakolodziej.pl
  • Numer telefonu: 

2. Rodzaj Zbieranych Danych Osobowych

W związku ze świadczeniem usług i kontaktem, Administrator może zbierać następujące dane osobowe:

  • Imię i Nazwisko
  • Adres e-mail
  • Numer telefonu
  • Adres strony internetowej (np. w celu przeprowadzenia audytu, planowania kampanii PPC lub konsultacji)

3. Cel i Podstawa Prawna Przetwarzania Danych

Dane osobowe przetwarzane są w następujących celach i na następujących podstawach prawnych (zgodnie z art. 6 RODO):

Cel Przetwarzania

Podstawa Prawna

Okres Przechowywania Danych

Realizacja Umowy/Świadczenie Usług (np. prowadzenie kampanii PPC, wykonanie audytu, przeprowadzenie szkolenia, konsultacje)

Art. 6 ust. 1 lit. b RODO – niezbędność do wykonania umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem.

Czas trwania umowy oraz okres niezbędny do dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi.

Kontakt i Odpowiedź na Zapytanie (np. formularz kontaktowy, zapytanie o ofertę)

Art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze zgłoszeń.

Do momentu załatwienia sprawy i w uzasadnionych przypadkach dla celów archiwizacyjnych.

Marketing Bezpośredni (np. informacja o nowych usługach, szkoleniach)

Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – dobrowolna zgoda osoby, której dane dotyczą (w przypadku np. newslettera).

Do momentu wycofania zgody lub ustania celu przetwarzania.

Realizacja Obowiązków Prawnych (np. wystawianie i przechowywanie faktur)

Art. 6 ust. 1 lit. c RODO – niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego (np. wynikającego z przepisów podatkowych).

Zgodnie z wymogami przepisów prawa (np. 5 lat od końca roku obrotowego).

4. Odbiorcy Danych

Dane osobowe mogą być udostępniane następującym kategoriom odbiorców w zakresie niezbędnym do realizacji celów:

  • Podmioty świadczące usługi księgowe, prawne i doradcze.
  • Dostawcy usług hostingowych i technicznych.
  • Firmy świadczące usługi IT i wsparcia technicznego.
  • Banki (w przypadku konieczności realizacji płatności).

Administrator zobowiązuje się do korzystania wyłącznie z usług takich podmiotów, które dają gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie spełniało wymogi RODO.

5. Prawa Osoby, Której Dane Dotyczą

Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo do:

  • Dostępu do swoich danych (otrzymania informacji o przetwarzanych danych i ich kopii).
  • Sprostowania (poprawiania) danych, jeśli są niekompletne lub nieprawidłowe.
  • Usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeśli zachodzi jedna z przesłanek prawnych.
  • Ograniczenia przetwarzania, jeśli zachodzi jedna z przesłanek prawnych.
  • Przenoszenia danych, jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody lub umowy i jest realizowane w sposób zautomatyzowany.
  • Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora.
  • Wycofania zgody w dowolnym momencie (jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), jeśli uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO.

Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem danych (dane kontaktowe podano w punkcie 1).

6. Bezpieczeństwo Danych

Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne mające na celu zabezpieczenie przetwarzanych danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem, ujawnieniem, zmianą lub zniszczeniem. Obejmują one m.in. szyfrowanie połączenia (certyfikat SSL), zabezpieczenia systemów informatycznych.

7. Pliki Cookies i Narzędzia Analityczne

W ramach strony internetowej Administratora mogą być wykorzystywane pliki cookies (ciasteczka) oraz narzędzia analityczne (np. Google Analytics) w celu:

  • Dostosowania zawartości strony do preferencji użytkownika.
  • Tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze strony.
  • Umożliwienia działania funkcji interaktywnych.

Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies i możliwości zarządzania nimi (w tym ich wyłączenia) znajdują się w Polityce Cookies

8. Postanowienia Końcowe

Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności. O wszelkich istotnych zmianach użytkownicy zostaną poinformowani z wyprzedzeniem. Aktualna wersja Polityki Prywatności jest zawsze publikowana na stronie internetowej Administratora.

Data ostatniej aktualizacji: [11.10.2025]